theian.blogg.se

Jag är en man som har varit med lite och sett mina bästa dagar, jag är ingen asläcker brud i 20-årsåldern. Därför ser jag saker ur ett annat perspektiv. Min blogg kommer att handla om mig och mitt liv som arbetslös hemmapappa i en liten stad i Värmland. Dags för lite diskbänksrealism…

Välkomna till en annorlunda blogg!

Kategori: Allmänt

Jag är en man som har varit med lite och sett mina bästa dagar, jag är ingen asläcker brud i 20-årsåldern. Därför ser jag saker ur ett annat perspektiv.

Min blogg kommer att handla om mig och mitt liv som arbetslös hemmapappa i en liten stad i Värmland.

Dags för lite diskbänksrealism…

Kommentarer

  • Blogg.se säger:

    Lycka till med din nya blogg!

    2013-02-18 | 17:59:20
    Bloggadress: http://blogg.se
  • Roger säger:

    Bara fortsätt så. Du kan inte sluta med cigarrerna för tidigt utan det är bra att ha med det lilla spänningsmomentet där.

    2013-02-21 | 21:53:23
  • Helen säger:

    Välutbildad? Har du fler doktorshattar än en? ;) kul att se dig i bloggträsket. :)
    Helen

    Svar: Ack, ack, ack hädelse! Efter som jag är filosofie doktor har jag ju ingen pervohatt, bara en sketen lagerkrans som ligger på hattyllan i bilen. För mig så tror jag att det räcker med en magister- och en doktorsexamen. Kul att höra ifrån dig Helen!
    Ian

    2013-02-22 | 11:17:24
    Bloggadress: http://www.pureretreat.se

Kommentera inlägget här: