theian.blogg.se

Jag är en man som har varit med lite och sett mina bästa dagar, jag är ingen asläcker brud i 20-årsåldern. Därför ser jag saker ur ett annat perspektiv. Min blogg kommer att handla om mig och mitt liv som arbetslös hemmapappa i en liten stad i Värmland. Dags för lite diskbänksrealism…

Vardagsmotion, superonsdag...

Kategori: Träning

 

Promenader 2 x 50 min (med barn i vagn o hund, hämta/lämna dagis och skola)

Cykel 2 x 10 min (till och från badet)

Simning ca 45 min (200 m, 1500 m dolme, några teknik 25:or och avslutar med 100 m bröst)

Jag hoppas att relativt stor volym lågintensiv träning (virra omkring med barn och hund) ska lägga en bra grund för löpningen framöver.

Just nu känns sommar och Vansbrosimmet LÅNGT borta...

Kommentarer

  • Helen säger:

    Vansbro måste vara Sveriges tråkigaste plats. Tätt följt av Flen. Bara en reflektion...

    Svar: Önskar kanske att det var Vansbro. Det är faktiskt en bild härifrån Kristinehamn där Varnan mynnar ut i Vänern. Det lilla fula huset med en grön orm som petar ut är Sannabadet, Kristinehamns nya fiiiina badhus. De röjde bort en massa gamla industrier och skit, fixade i ordning marken och försökte skapa ett nytt villaområde. Men eftersom en normal villa här kostar ca 1 mille så gick det trögt att sälja tomterna med ett startpris på ca 2 mille. Det är bara en stor ödeplats nu. Kristinehamn är en rätt tråkig plats oxå!
    Ian

    2013-02-22 | 11:24:17
    Bloggadress: http://www.pureretreat.se

Kommentera inlägget här: